metalshop / Visszaküldés, visszatérítés, csere
Az ünnepi időszakra jellemző növekedett kiszolgálás miatt, és a futárszolgálat késeltetésének elkerülése érdekében, ebben az időszakban nincs lehetőség a termékek cseréjére. Ennélfogva, egy új rendelés létrehozását, és visszautalás kérelmezését javasuljuk megoldásként, annak érdekében, hogy a rendelt termékek időben megérkezzenek. 2024. december 27-től ismét lehetőség lesz a termékek cseréjére, ennek időtartamát meghosszabbítottuk 2025. január 15-ig, így a nem megfelelő ajándékokat is lehetőség van kicserélni.
Bármely termék visszaküldhető a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül pénzvisszatérítés vagy csere céljából. Tehát, miután átvette a csomagot és nem elégedett a termék minőségével, esetleg annak méretével adódtak gondok, 14 napon belül van lehetősége a reklamációs űrlapot kitöltésére. Ezt követően, a Packeta bármely csomagpontjánál, a visszaküldési kód megadásával, feladhatja a csomagot. A visszaküldés díjmentes.
A visszaküldéshez a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül kell kitölteni a reklamációs űrlapot. Nagyon fontos, hogy a terméket makulátlan állapotban kell visszajuttatni az eredeti címkével, az eredeti csomagolásban. Nem áll módunkban használt, kimosott, kopott vagy sérült terméket visszavenni, ezért, kérjük, hogy óvatosan próbálja fel azt!
Miután kitöltötte a reklamációs űrlapot, amelyben megindokolta a visszaküldés okát, kérjük, írjon pontos IBAN számot, amelyre vissza tudjuk téríteni a termékek összegét! Az űrlap kitöltését követően, az e-mail címére érkezik majd a visszaküldési kód, amelyet az Ön által kiválasztott Packeta csomagpontban szükséges megadni. A visszaküldés díjmentes.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy bár nem várjuk el, hogy vásárlóink külföldre postázzák a csomagot, nekünk még vissza kell juttatnunk a magyarországi címről a külföldi raktárunkba a terméket, ahol megvizsgálják cseh kollégáink annak állapotát, ezt követően kerül sor pénzvisszatérítésre – ez a procedúra több munkanapot is igénybe vehet! Ha minden rendben halad cserélési ügyével, pontosan töltötte ki a reklamációs űrlapot, a megadott adatok és információk helyesek, úgy nem fogjuk keresni Önt.
Kérjük, pontosítsa a reklamációs űrlapon, hogy melyik termékre szeretné cserélni a jelenlegit: írjon pontos nevet és méretet! Amennyiben árkülönbség van az előzőleg rendelt és a cseretermék között, úgy azt utánvéttel tudja rendezni majd a csomag átvételekor. Ha az összeg kisebb, utalással tudjuk visszajuttatni Önnek a fennmaradó összeget, így kérjük, pontosan tüntesse fel az IBAN számot az űrlapon!
Az űrlap kitöltését követően, az e-mail címére érkezik majd a visszaküldési kód, amelyet az Ön által kiválasztott
Packeta csomagpontban szükséges megadni. A csomagot bármelyik Packeta csomagpontban feladhatja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem áll módunkban postaszolgálattal küldött csomagot átvenni! Fontos tudni, hogy addig nem tudunk előrehaladni a cserélés ügyében, amíg nem küldi vissza a cserélni kívánt terméket!
A reklamációs űrlap kitöltését követően, győződjön meg róla, hogy az eredeti csomagolást és címkét megőrizve, biztonságosan csomagolta be a terméket! Kérjük, vegye figyelembe, hogy bár nem várjuk el, hogy vásárlóink külföldre postázzák a csomagot, nekünk még vissza kell juttatnunk a magyarországi címről a külföldi raktárunkba a terméket, ahol megvizsgálják cseh kollégáink annak állapotát, ezt követően kerül sor cserére – ez a procedúra több munkanapot is igénybe vehet! Ha minden rendben halad cserélési ügyével, pontosan töltötte ki a reklamációs űrlapot, a megadott adatok és információk helyesek, úgy nem fogjuk keresni Önt.
Az űrlap kitöltését követően, az e-mail címére érkezik majd a visszaküldési kód, amelyet az Ön által kiválasztott Packeta csomagpontban szükséges megadni. A csomagot bármelyik Packeta csomagpontban feladhatja. A visszaküldés díjmentes.
Kérjük, ne küldje vissza a terméke(ke)t az űrlap kitöltése nélkül! Ebben az esetben nem tudjuk összeegyeztetni a szállítmányt a rendelésével, és nem tudjuk feldolgozni a kérést.
A visszaküldés díjmentes a Packeta csomagküldő szolgálat használata esetén. Amennyiben más szolgáltatóval küldi vissza a csomagot, akkor ez esetben a visszaküldéssel járó költséget nem tudjuk állni, a vásárló az, akinek ki kell fizetnie a szállítás díját, amikor visszaküldi a csomagot hozzánk.
Bár nem várjuk el, hogy vásárlóink külföldre postázzák a csomagot, nekünk még vissza kell juttatnunk a magyarországi címről a külföldi raktárunkba a terméket, ahol megvizsgálják cseh kollégáink annak állapotát, ezt követően kerül sor pénzvisszatérítésre – ez a procedúra több munkanapot is igénybe vehet! A visszaküldések beérkezése után a törvényes visszatérítési idő 14 nap, de igyekszünk néhány napon belül visszautalni a rendelés értékét.
A Packeta csomagpontban történő feladást követően,, visszajuttatjuk külföldi raktárunkba a terméket, ahol megvizsgálják cseh kollégáink annak állapotát. Ha mindent rendben találtak a visszaküldött termékkel kapcsolatban, készítjük is az új csomagot, amit az Ön által megadott címre küldünk. Az új szállítás díját mi álljuk.
A csereterméket tehát maximum két héten belül megkapja. Amennyiben nem szeretne ennyi időt várni, egyszerűbb és gyorsabb megoldás, ha a csere helyett a pénzvisszatérítést választja, így új rendelést adhat le, amelyet néhány napon belül kézhez is kaphat. Ebben az esetben a szállítási költség az új rendelések szabályzatát követi, tehát azt Önnek kell állnia.
Amennyiben problémás terméket kap kézhez, amely a gyártás során sérült, úgy nyújthat be panaszt a reklamációs űrlap kitöltése által. Ha rendeltetésszerű használat során, néhány alkalom után észlel problémát az adott termékkel kapcsolatban, szintén javasoljuk, hogy töltse ki az űrlapot! Amennyiben a gyártás miatt kialakult problémát, és nem kopás vagy nem-rendeltetésszerű használat miatt keletkezett gondot tapasztal, úgy akár a termék átvételétől számított 24 hónapon belül is panaszt lehet tenni.
A vevő köteles a kiszállított terméket az átvételt követően haladéktalanul ellenőrizni. Bármilyen látható hibát vagy hiányosságot fotókkal kell jelezni felénk legfeljebb három munkanapon belül a reklamációs űrlapon vagy a [email protected] e-mail címen. A lehető leghamarabb felvesszük a kapcsolatot Önnel, jelezzük, hogy mi a teendő és mi a következő lépés. Kérjük, hogy ne küldje vissza a terméket addig, amíg ezt mi nem jelezzük! Indokolt reklamáció esetén a szállítási költséget az e-mail címünkre küldött számla ellenében visszatérítjük.
A panasztételhez minden esetben ki kell tölteni a reklamációs űrlapot, ahol le kell írni pontosan probléma okát, majd képekkel kell alátámasztani a reklamációt. Miután megkaptuk panaszát, figyelmesen elolvassuk és átvizsgáljuk az esetet, ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot további információért vagy a következő lépések tisztázásáért. Kérjük, hogy várja meg visszaigazolásunkat a termék visszaküldéséhez! FONTOS: kérjük, őrizze meg azt a csomagolást, amelyben a terméket kapta, és azzal együtt készítsen képeket, mivel meg kell állapítanunk, hogy a termék szállítás közben sérült-e!
Néha már néhány napon belül megoldást kínálunk panaszára, más esetekben pedig 30 napot kell várnunk a termék kézhezvételétől számítva, mivel legtöbb esetben fel kell venni a kapcsolatot a gyártóval. A megoldás, amelyet kínálunk változó: visszafizetjük a pénzét, küldünk egy új terméket vagy visszaküldjük a terméket javítva.
A reklamációs űrlap kitöltése közben, kérjük, küldjön fényképeket a megrongálódott termékről! A reklamáció elfogadásához nem mindig szükséges a termék visszaküldése.
Meg kell őrizni a rendelés egészét, a csomagolás és a termék mellett a számlára is szükség lesz. Ha a terméket eredeti dobozban szállították, azt is vissza kell küldeni. Ezen szabályok be nem tartása a veszteségeink levonását eredményezik, csak ezt követően térítjük vissza a fennmaradt összeget Önnek.
Várja meg a reklamációs osztály szakértői véleményét! Legkésőbb 3 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és közösen megegyezünk a folyamat következő lépéséről. Minden reklamációt legkésőbb 30 napon belül megvizsgálunk.
Az Európai komisszió 2016. február 15-i érvénnyel létrehozott egy platformot a jogi viták peren kívüli rendezésére, amely a felhasználóknak lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseikkel kapcsolatos vitáikat bírósági folyamaton kívül is meg tudják oldani. Erről a folyamatról bővebben itt olvashat: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
A Metalshop nem vállal kötelezettséget és nem vehet részt semmiféle más, alternatív, bíróságon kívüli egyezkedésben.
Bystřice 174
739 95 Bystřice
ÁFA: HU30363544-2-51
Czech Republic
Ne habozzon, vegye fel a kapcsolatot velünk a [email protected] e-mail címen!