metalshop / Visszaküldés, visszatérítés
Termék reklamációja
- A reklamáció menete:
- Ne dobd el, vagy küld vissza a sérült terméket (ideértve a csomagolást is). A panaszkezelési eljárás alatt őrizd meg a rendelésed egészét.
- Töltse ki kérem a reklamációs űrlapot (válassza a következőt: TERMÉK REKLAMÁCIÓJA).
- A reklamációs űrlap kitöltése közben megkérjük majd, küldjön fényképeket a megrongálódott termékről. A reklamáció elfogadásához nem mindig van szükség a termék visszaküldésére.
- Várja meg a reklamációs osztály szakértői véleményét. Legkésőbb 3 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és közösen megegyezünk a folyamat következő lépéséről. Minden reklmációt legkésőbb 30 napon belül megvizsgálunk.
Termék visszavétele
- A visszavétel menete:
- A termék kiszállításától kezdődően 14 napig joga van felbontani a szerződést, a következő űrlap segítségével (válassza a következőt: TERMÉK VISSZAVÉTELE).
- A termék visszaküldéséhez szükséges adatokat elküldjük e-mail címére.
- Pénztét visszaküldjük bankszámlájára általában a termék érkezésének idejében, legkésőbb azonban 14 napon belül.
- Abban az esetben, ha a fizetéskor PayPalt használt, és a PayPal számláján aktiválva van az ingyenes visszaküldési szolgáltatás,a PayPal visszafizeti önnek a visszaküldéssel kapcsolatos kiadásokat.
Termék cseréje
- A csere menete:
- A kiszállítástól kezdődően 14 napon belül kicserélheti a terméket a formulara za zamjenu(válassza a következőt: TERMÉK CSERÉJE)
- A termék visszaküldéséhez szükséges adatokat elküldjük e-mail címére.
- Amint megérkezik a termék a központi raktárunkba, visszaküldjük címedre az új terméket. Az új termék elküldésével kapcsolatos kiadásokért semmit nem számolunk fel, függetlenül a csomag küldésének árától.
Mire figyeljen a termék visszaváltásánál vagy árucsere esetén
- Az online visszaküldési űrlap kitöltéséhez 14 nap áll rendelkezésére, az áru kézbesítésének dátumától kezdődően.
- A jelenlegi körülményekre való tekintettel a termékek fizikai kiszállításának határideje az állami karantén végétől számolva 14 nappal meg lesz hosszabbítva. További információkért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot store@metal-shop.hu keresztül.
- Az árun nem mutatkozhatnak használat, sérülés jelei.
- Az árut gondosan be kell csomagolni, ideális esetben abba a dobozba, amelyikben érkezett, hogy szállítás közben ne sérüljön.
- Abban az esetben, ha a terméket az eredeti csomagolásban küldi vissza, (pl. cipő), ne ragassza rá a szállítási cimkét és ne írja közvetlenül rá az adatokat sem. A dobozt csomagolja be fóliába, vagy tegye bele egy másik dobozba.
- Kérjük, ne küldje az árut postai csomagküldés formájában, az ilyen csomagokat nem tudjuk fogadni.
- Kérjük vegye figyelembe, hogy a Metalshop nem állaja a visszaküldéssel kapcsolatos kiadásokat.
A csomag visszaküldéséhez használatos cím:
A csomag visszaküldéséhez használatos címet elküldjük e-mail címére a feljebb található űrlapok kitöltése után.
On-line vitarendezés
Az Európai komisszió 2016.február 15-ei érvénnyel létrehozott egy platformot a jogi viták peren kívüli elrendesére, amely a felhasználóknak lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseikkel kapcsolatos vitákat bírósági folyamaton kívül is megtudják oldani. Erről a folyamatról bővebben itt: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
A METALSHOP nem vállal kötelezettséget és nem vehet részt semmiféle más, alternatív, bíróságon kívüli egyezkedésben.
METALSHOP.cz s. r. o.
Bystřice 174
739 95 Bystřice
ÁFA: HU30363544-2-51
Czech republic
Tanácsra van szüksége?
Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot emailen keresztül, a store@metal-shop.hu címen vagy telefonon a +44 330 808 2232 telefonszámon, amelyen hétfőtől péntekig, 07:00-tól 20:00-ig elérhet minket.