metalshop   /   Visszaküldés, visszatérítés

Visszaküldés, visszatérítés

Termék reklamációja

  • A reklamáció menete:
    • Töltse ki kérem a reklamációs űrlapot (válassza a következőt: TERMÉK REKLAMÁCIÓJA).
    • A reklamációs űrlap kitöltése közben megkérjük majd, küldjön fényképeket a megrongálódott termékről. A reklamáció elfogadásához nem mindíg van szükség a termék visszaküldésére.
    • Várja meg a reklamációs osztály szakértői véleményét. Legkésőbb 3 napon belül felvesszük önnel a kapcsolatot és közösen megegyezünk a folyamat következő lépéséről. Minden reklmációt legkésőbb 30 napon belül megvizsgálunk.

Termék visszavétele

  • A visszavétel menete:
    • A termék kiszállításától kezdődően 14 napig joga van felbontani a szerződést, a következő űrlap segítségével (válassza a következőt: TERMÉK VISSZAVÉTELE).
    • A termék visszaküldéséhez szükséges adatokat elküldjük e-mail címére.
    • Pénztét visszaküldjük bankszámlájára általában a termék érkezésének idejében, legkésőbb azonban 14 napon belül.
    • Abban az esetben, ha a fizetéskor PayPalt használt, és a PayPal számláján aktiválva van az ingyenes visszaküldési szolgáltatás,a PayPal visszafizeti önnek a visszaküldéssel kapcsolatos kiadásokat.

Termék cseréje

  • A csere menete:
    • A kiszállítástól kezdődően 14 napon belül kicserélheti a terméket a az árucsere űrlap segítségével. (válassza a következőt: TERMÉK CSERÉJE).
    • A termék visszaküldéséhez szükséges adatokat elküldjük e-mail címére.
    • Amint megérkezik a termék a központi raktárunkba, visszaküldjük címedre az új terméket. Az új termék elküldésével kapcsolatos kiadásokért semmit nem számolunk fel, függetlenül a csomag küldésének árától.

Mire figyeljen a termék visszaváltásánál vagy árucsere esetén

  • Az online visszaküldési űrlap kitöltéséhez 14 nap áll rendelkezésére, az áru kézbesítésének dátumától kezdődően.
  • A jelenlegi körülményekre való tekintettel a termékek fizikai kiszállításának határideje az állami karantén végétől számolva 14 nappal meg lesz hosszabbítva. További információkért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot %emailen% keresztül.
  • Az árun nem mutatkozhatnak használat, sérülés jelei.
  • Az árut gondosan be kell csomagolni, ideális esetben abba a dobozba, amelyikben érkezett, hogy szállítás közben ne sérüljön.
  • Abban az esetben, ha a terméket az eredeti csomagolásban küldi vissza, (pl. cipő), ne ragassza rá a szállítási cimkét és ne írja közvetlenül rá az adatokat sem. A dobozt csomagolja be fóliába, vagy tegye bele egy másik dobozba.
  • Kérjük, ne küldje az árut postai csomagküldés formájában, az ilyen csomagokat nem tudjuk fogadni.
  • Kérjük vegye figyelembe, hogy a Metalshop nem állaja a visszaküldéssel kapcsolatos kiadásokat.

A csomag visszaküldéséhez használatos cím:

A csomag visszaküldéséhez használatos címet elküldjük e-mail címére a feljebb található űrlapok kitöltése után.

On-line vitarendezés

Az Európai komisszió 2016.február 15-ei érvénnyel létrehozott egy platformot a jogi viták peren kívüli elrendesére, amely a felhasználóknak lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseikkel kapcsolatos vitákat bírósági folyamaton kívül is megtudják oldani. Erről a folyamatról bővebben itt: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

A METALSHOP nem vállal kötelezettséget és nem vehet részt semmiféle más, alternatív, bíróságon kívüli egyezkedésben.

METALSHOP.cz s. r. o.

Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
ČESKÁ REPUBLIKA

Tanácsra van szüksége?

Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon keresztül a +44 330 808 2232 telefonszámon, hétfőtől-péntekig, 7tól 20 óráig

A kedvezményekről és kiárusításokról e-mailben informálunk.