Nem lett jó? Nem nagy ügy! A nem megfelelő ajándékok INGYENES cseréjének lehetőségét meghosszabbítjuk 2024.01.15-ig.

metalshop   /   Gyakori kérdések off

Gyakori kérdések off

 

POSTAKÖLTSÉG ÉS SZÁLLÍTÁS

Mennyibe kerül a postaköltség?

A megrendelt termék ára végleges, már nem számítunk hozzá ÁFÁ-t, sem más felárat. A postaköltség mindig a rendelés elküldése előtt számítódik hozzá a teljes összeghez.  Részletes információk a szállítási módokról és a postaköltségről.

Pontosan mit jelent a "csomag expediálása" felirat a terméknél?

Az idő, amire szükségünk van az árut előkészítéséhez, becsomagolásához és elküldéséhez. A csomag kézbesítési idejének hossza már a szállítótól függ.

Szlovákiába is postázzák a termékeket?

metalshop.sk

TERMÉKEK

Hogyan tudom kiválasztani a termékeket?

A teljes kínálat kategóriákra és alkategóriákra van felosztva a lap bal oldalán.

↓ Az egyes kategóriákon belül az alkategóriák, kedvenc együttes, márka vagy stílus szerint kereshet.


↑ Kulcsszavak alapján is kereshet, a lap jobb felső részében található keresőablak segítségével.

Mit tegyek, ha nincs olyan méret, amilyet szeretnék?

Az összes termék, amely a weboldalon található, raktáron van – ennek köszönhetően néha már 3 nappal a rendelés után is megérkezhet a megrendelt áru. Ha a kívánt méret nincs a kínálatban, kövesse figyelemmel. Lehet, hogy majd lesz. Az aktuális készletet gyakran cseréljük. Nyugodtan írjon nekünk és kérdezzen rá, feltehetőleg mikor lesz kapható. Nem árulunk olyan árut, amely nincs ténylegesen raktáron!

Hogyan határozzam meg a megfelelő ruhaméreteket?

Nézze meg itt: Mérettábálázatok és a méretek meghatározása

Még nem érkezett meg a megrendelt áru, amelynek már 3 napja meg kellett volna jönnie. Meg szeretném kérdezni, megérkezik-e egyáltalán és mikor?

Újra elismételjük, hogy a termékeknél található időtartam csak az az idő, amely alatt képesek vagyunk a terméket előkészíteni, becsomagolni és elküldeni, ezután már minden a szállítótól függ. A csomag elküldésének pillanatában e-mailje érkezik, amely értesíti Önt a csomag elküldéséről.

A termékeket személyesen is megnézhetem valahol? Hol van a raktárjuk/boltjuk?

A raktár és a showroom a csehországi Bystřicában van - nincs más boltunk sem Csehországban, sem Magyarországon! További információkat az odajutásról itt talál.

 

KEDVEZMÉNY-UTALVÁNYOK

Kedvezményt kapott a vásárlásra és szeretné kihasználni?

Használja a következő linket www.metalshop.cz/slevovy-kupon/. Itt beadhatja a kedvezmény-utalványa a kódját és a kedvezmény máris aktív lesz a kosárban.

 

VÁSÁRLÁSKOR FELMERÜLŐ PROBLÉMÁK

Miért nem választhatom ki a fizetési módot a termékek kosárba helyezése után?

Legalább 2200,- FT értékben rendelt árut? Ha igen, és mégsem működik, a böngészőjében valószínűleg nem aktív a Javascript támogatás. Próbáljon ki más böngészőt vagy számítógépet. Abban az esetben, ha a problémát így sem sikerül megoldani, másolja át a kosár tartalmát egy e-mailbe, küldje el a címünkre és valósítsa meg így a megrendelést.

Hogyan változtathatom meg a kézbesítési adatokat a felhasználói fiókomban?

Egyszerűen – a bejelentkezés után a jobb felső sarokban kattintson a becenevére.

 

GARANCIA ÉS AZ ÁRU CSERÉJE

Mit tehetek, ha valamit megrendelek, és nem találom el a megfelelő méretet, vagy egyszerűen nem tetszik a termék?

Garantáljuk a vételár visszatérítését vagy az áru cseréjét, ha a lehető leghamarább, használatlanul visszaküldi azt.

További információk az áru visszaküldéséről.

 

A FELHASZNÁLÓI PROFILOK

Megéri saját profilt létrehozni?

Természetesen! A legjobb profilokkal rendelkező aktív felhasználók bónuszokat, kedvezményeket és díjakat kapnak. Ráadásul megtekintheti az összes jóváhagyott fényképét, kommentálhatja mások profiljait és személyes oldalként is használhatja a profilját (vitafórumokon, kommentároknál, blogokon).

 

A FELHASZNÁLÓK FÉNYKÉPEI

Miért nem tudok képet illeszteni a termékhez?

Először is győződjön meg arról, hogy a termékhez lehet képet illeszteni és hogy a termék még mindig a kínálatban van. Fontos, hogy a fénykép oldalarányai 4:3 vagy 3:4 legyenek – az okból, hogy mindenütt egyformán jelenjen meg. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kép méretei ezeknek az arányoknak a szorzatai – pl. a hosszabb oldal 400px a rövidebb pedig 300px hosszú vagy 800px és 600px stb.

Miért nem lett elfogadva a képem?!

Nem fogadunk el minden képet - hogy nézne az ki?! A legjobb inspirációként a már elfogadott képek szolgálnak. Az alapszabályok:

  • a képen rajta kell, hogy legyen az adott termék
  • a képen rajta kell, hogy legyen a felhasználó
  • a kép eredeti, jól lefényképezett és kifejező kell, hogy legyen

Miért fogadták el valaki más hasonló képét, az enyémet pedig nem?

Pont azért!:) Nincs szükségünk sok egyforma képre. Az lenne a legideálisabb, ha minden fénykép eredeti lenne. Az elfogadás vagy el nem fogadás megindokolása mindig e-mailben érkezik. Fölöslegesen teszi fel nekünk azt a kérdést, hogy miért nem lett elfogadva a kép – a képet nem lehet visszamenőleg kikeresni és a kép válogatásakor mindig többen döntenek.

Hogyan használhatom ki a fényképekért kapott kedvezményt?

Egyszerűen! A kosárba helyezés után bejelölheti, hány bónuszt szeretne az adott megrendelésnél felhasználni (1 megrendelésnél legfeljebb 2 bónuszt használhat fel, amelyek értéke nem haladhatja meg a megrendelés értékének 30 % -át), azután lépjen tovább a fizetéshez és az összeg automatikusan leszámítódik!


FESZTIVÁLOK A METALSHOPPAL

Vásárolt már nálunk?

Igen? Akkor szuper kedvezménye van az összes partnerfesztiválunkra!
Nem? Akkor itt az ideje rendelni valamit:)

Hogyan lehet igényelni a kedvezményt?

Elég a mi ügyfelünkként bejelentkezni és regisztrálni az adott fesztivál profiljában.

Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy tényleg regisztráltam?

A sikeres regisztráció után megerősítő e-mailt küldünk Önnek.

Hol vehetem át a megrendelt jegyet?

A jegyet a fesztiválon veheti meg. A kedvezménnyel együtt, az Ön nevére lesz rezerválva ;)

Értesülj elsőként akciós ajánlatainkról és újdonságainkról! Első vásárláskor 1700 Ft kedvezményt kapsz.