Hagyományos Karácsony

metalshop   /   Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

POSTAKÖLTSÉG ÉS SZÁLLÍTÁS

A megrendelt termék ára végleges, már nem számítunk hozzá ÁFÁ-t, sem más felárat. A postaköltség mindig a rendelés elküldése előtt számítódik hozzá a teljes összeghez. Részletes információk a szállítási módokról és a postaköltségről.

Az idő, amire szükségünk van az árut előkészítéséhez, becsomagolásához és elküldéséhez. A csomag kézbesítési idejének hossza már a szállítótól függ.

TERMÉKEK

↑  Az egész árukészletünk tíz  alapkategóriába van szétosztva a fejlécben.


←  A kategória belsejében először válassza ki a nemet , ezután a bal menüben kiválaszthatja az alkategóriát , kedvenc  zenekarát , márkát vagy méretet .


↑  Kulcsszavak segítségével is kereshet a keresőablak segítségével, amely a Metalshop felső logója mellett található. 

Az összes termék, amely a weboldalon található, raktáron van – ennek köszönhetően néha már 3 nappal a rendelés után is megérkezhet a megrendelt áru. Ha a kívánt méret nincs a kínálatban, kövesse figyelemmel. Lehet, hogy majd lesz. Az aktuális készletet gyakran cseréljük. Nyugodtan írjon nekünk és kérdezzen rá, feltehetőleg mikor lesz kapható. Nem árulunk olyan árut, amely nincs ténylegesen raktáron!

Újra elismételjük, hogy a termékeknél található időtartam csak az az idő, amely alatt képesek vagyunk a terméket előkészíteni, becsomagolni és elküldeni, ezután már minden a szállítótól függ. A csomag elküldésének pillanatában e-mailje érkezik, amely értesíti Önt a csomag elküldéséről.

A raktár és a showroom a csehországi Bystřicában van - nincs más boltunk sem Csehországban, sem Magyarországon! További információkat az odajutásról itt talál.

KEDVEZMÉNY-UTALVÁNYOK

A kedvezményt a bevásárlókosárban veheti igénybe a "Kedvezmény-utalványom van" menüpont alatt. 

VÁSÁRLÁSKOR FELMERÜLŐ PROBLÉMÁK

Legalább 2 200 FT értékben rendelt árut? Ha igen, és mégsem működik, a böngészőjében valószínűleg nem aktív a Javascript támogatás. Próbáljon ki más böngészőt vagy számítógépet. Abban az esetben, ha a problémát így sem sikerül megoldani, másolja át a kosár tartalmát egy e-mailbe, küldje el a címünkre és valósítsa meg így a megrendelést.

Egyszerűen – a bejelentkezés után a jobb felső sarokban kattintson a becenevére.

GARANCIA ÉS AZ ÁRU CSERÉJE

Garantáljuk a vételár visszatérítését vagy az áru cseréjét, ha a lehető leghamarább, használatlanul visszaküldi azt. További információk az áru visszaküldéséről..