Karácsonyi őrület

metalshop   /   Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

Szállítási és fizetési módok

GLS banki átutalás GLS bankkártyával GLS utánvét Z-Point Csomagküldő
Szállítás 1200 FT 1200 FT 1200 FT 549 FT
Díj ingyenes ingyenes 500 FT A helyszínen készpénzben + 229 Ft

 

45.000 FT-ot meghaladó rendelés esetén = INGYENES szállítás!

Magyarországra való szállítás GLS-el vagy Z-pontra

A csomagokat GLS - Hungary Express Parcel futárszolgálattal szállítjuk. A termék általában 48 órán belül kerül kiszállításra. A GLS hétfőtől - péntekig szállítja ki a csomagokat rendes munkaidőn belül.

Választhat Z-pontra való kiszállítást is! Ebben az esetben a kiszállítási idő 2 napot vesz igénybe, amennyiben az átvételkor fizeti ki a csomagot készpénzzel.

Fizessen bankkártyával

A termék értékét biztonságos módon átutalhatja a bankkártyája segítségével a PayPal fizetési kapun keresztül. A vételár azonnal megjelenik a bankszámlánkon. Amennyiben gond merülne fel Önnél ezzel a fizetési móddal, kérjük ellenőrizze le, hogy az Ön bankkártyája támogatja-e az interneten keresztül végzett átutalásokat.

Üzleti feltételek dióhéjban

  • A rendelés minimális értéke 2200 FT, a szállítási díjon kívül.
  • A garanciális idő kezdete az áru Vevő által való átvételének a napja és az ettől számított 24 hónapon keresztül tart, ha ez nincs másképp meghatározva.
  • A Vevő köteles megvizsgálni a csomag állapotát az átvételkor.
  • Ha a termék sérült, köteles azt haladéktalanul visszaküldeni.
  • A Vevőnek joga van az áru átvételét követő 14 napon belül elállni a szerződéstől.
  • A termékárak tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t

Feltételek és szabályok Complet >>

A csomag átvétele

Az ajánljuk, hogy a szállítócégtől átvett csomag állapotát azonnal ellenőrizze le.

  • Abban az esetben, ha valami hiányzik a küldeményből – kérje a csomag azonnali megmérését, ha nem egyezik a csomag súlya a postai okmányon feltüntetett értékkel – a küldemény ki lett fosztva, reklamálni kell
  • Abban az esetben, ha törékeny árut rendelt – az ilyen termékeket mindig feláron küldünk “törékeny áru“ felirattal – ha észtreveszi, hogy a szállítás közben a termék megsérült – habozás nélkül reklamáljon

A fent említett esetekért nem vállalunk semmiféle felelősséget és a fent említettekkel hasonló bármilyen reklamációt elutasítunk – és rögtön visszaküldjük.

Pénz-visszafizetési garancia

Tart az internetes vásárlástól?
Eloszlatjuk a kétségeit! Világos szállítási határidőket kínálunk, szigorúan betartván az Európai Unió szállításról szóló törvényeit, minimalizálva ezzel az aggodalmait. Milyen vásárlói jogokkal rendelkezik?

Pénz-visszafizetési garancia - 14 nap

A termék nem tetszik nekem, mit tegyek?

Természetesen a fényképen látott termék, nem mindig fedi az Ön által elképzelt valóságot. Mégha ez nagyon kevés esetben fordult is elő velünk. Abban az esetben, ha az áru átvételekor rájön arra, hogy valamilyen oknál fogva (szín, méret, anyag) nem felel meg Önnek a termék, indoklás nélkül visszaküldheti a csomagot és mi visszatérítjük a vételárat (banki átutalással).

 


14 NAPON BELÜLI VISSZAKÜLDÉS

 

VISSZAKÜLDÉS HELYI MAGYAR CÍMRE

Árucsere nem lehetséges!

A megrendeléstől és az adásvételi szerződéstől való eltérés

Nem azt küldtük el számára, amit megrendelt?
Mindig pontosan azt a terméket küldjük el, amelyet megrendelt! A raktárunk méretének köszönhetően, csak azt küldjük, amit ki tudunk kézbesíteni. Ennek ellenére törvény előírta kötelességünk a polgári törvénykönyvben található 616-os §-ba foglaltakra.

Az érvényes megrendelés esetén a megrendelésnél megadott termékár érvényes, mégha a termék ára meg is változna időközben. A kínálat ára addig az időpontig érvényes, amíg nem változik meg, kérem figyelje a honlapunkat, az aktuális ár mindig megjelenik a bevásárlókosárban.

Garantáljuk a vásárlónak, hogy a termék vásárló általi átvételekor megegyezik az adásvételi szerződéssel (megrendeléssel), és főleg, hogy hibamentes terméket küldünk. Az adásvételi szerződéstől (megrendeléstől) való eltérés, amely hat hónapon belül felmerülhet a termék átvétele napjától, olyan eltérés, amely már a termék átvétele alatt jelen van.

Abban az esetben, ha az átvételkor a megrendelt termék nem egyezik a megrendeléssel (adásvételi szerződéssel), joga van a megrendelés azonnali korrigálására – elsősorban joga van:

  • termék cseréjére vagy javítására
  • méltányos árkedvezményre
  • az adásvételi szerződéstől való elálláshoz

Ez nem érényes abban az esetben, ha az eltérésről tudomása volt, vagy ha saját maga csinálta.

Termékhibák - reklamáció

Az Ön 24 hónapos védelme
Törvény adta joga, hogy 2 év jótállást vállalunk olyan termékek esetén, amelyeknél hibák keletkeznek – természetesen ez nem vonatkozik a normál használat alatt keletkezett hibákra, ha ilyen problémája keletkezne, kérem olvassa el az alul található REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁST.

Postacím (cserék, reklamációk)

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice
Czech Republic

REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS

  1. Minden metal-shop.hu vásárlónak az átvételtől számított 24 hónapon belül joga van reklamációt benyújtani a termék meghibásodása esetén.
    A GARANCIA NEM ÉRVÉNYES:
    • a szállítás közben keletkezett meghibásodásokra (az ilyen meghibásodásokat a szállítóval kell rendeznie)
    • a termék átlagos használat következtében történő elhasználódására, vagy az idővel keletkező elhasználódására
    • szokatlan körülmények közti használat közben keletkezett vagy a termék tulajdonosa által okozott meghibásodásokra
    • külső események, vagy nem megfelelő bánásmód következményében keletkezett meghibásodásokra.
  2. A Vevő köteles megvizsgálni a termékeket és három napon belül értesíteni a meghibásodásról az eladót.
  3. A Vevő köteles az átvételt követő 3 napon belül e-mailben értesíteni az eladót a termékek egyértelmű hibáiról (store@metal-shop.hu) haladék nélkül. Az értesítésben a Vevőnek meg kell jelölnie a termék hibáit – le kell írnia milyen hibákról van szó és hogyan nyilvánulnak meg.

    A hibákról való írásos értesítést a vevő az eladó cég székhelyére postázhatja:
    METALSHOP.CZ, s.r.o.
    Bystřice 174,
    73995 Bystřice
    E-mail: store@metal-shop.hu
  4. Minden esetben kötelező csatolni a számlát, a fizetést, valamint a termék átvételét igazoló dokumentumok fénymásolatait, és a reklamációt leíró kísérőlevet.
  5. Az eladó nem vállal felelősséget a szakszerűtlen kezelés, nem megfelelő használat, vagy külső események következtében keletkezett meghibásodásokért. Az ilyen jellegű meghibásodásokra nem vonatkozik a garancia.
  6. A reklamációk a fogyasztóktól szóló következő törvény által lesznek elrendezve: § 19 odst.3) zákona č. 634/1992 Sb.

Online vitahatározat

2016 február 15.-től lép hatályba, az Európai Bizottság létrehozott egy platformot bíróságon kívüli vitarendezésre. Így lehetőséget adva a fogyasztóknak, hogy megoldják vitájukat online rendelésekkel kapcsolatban mindennemű bírói eljárás bevonása nélkül. Ez a vitarendezési eljárás a következő linken keresztül érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

E-SHOP ÜZEMELTETŐ

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice
Czech Republic

DIČ: CZ28574699
IČO: 28574699